چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
ستاد پزشکیان همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: همه باید تلاش کنیم تا رئیس جمهور و دولت در رفع دغدغه‌های مردم موفق شوند، چرا که موفقیت‌ دولت یعنی کاهش مشکلات مردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با اعضا ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در همدان، با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری و خاصیت جمهوری، مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت: باید از همه افرادی که برای برگزاری انتخاباتی پر شور و حضور حداکثری مردم تلاش کردند، تقدیر شود.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا رئیس جمهور و دولت در رفع دغدغه‌های مردم موفق شوند، چرا که موفقیت‌ دولت یعنی کاهش مشکلات مردم.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه هر گاه شاهد تندروی از هر جناح سیاسی بودیم، هم مردم و هم کشور آسیب دیده‌اند، ابراز کرد: اگر در اختلافات سیاسی مصالح واقعی مردم را لحاظ کنیم، در کنش‌گری سیاسی موفق‌تر خواهیم بود.

وی تأکید کرد: در اختلافات سیاسی، سهم خواهی‌ها و تقدم منافع شخصی و حزبی بر منافع مردم، مصالح واقعی مردم را ذبح می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در ملاک انقلابی‌گری، بحث جریان سیاسی و انتصاب مطرح نیست، گفت: هر کس به قانون اساسی ملتزم باشد، در مسیر جمهوری اسلامی است، البته نیاز داریم در رابطه با شاخصه‌های انقلابی‌گری گفت‌وگو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عدالت خواهی هر جا اتفاق بیفتد، شعار انقلاب اسلامی و آرمان اصلی آن است، فرق ندارد کدام جریان سیاسی در کشور آن را مطرح می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی بد اخلاقی‌های سیاسی مربوط به جریان سیاسی خاصی نیست و مربوط به نظام انتخاباتی است که نیازمند اصلاحاتی در آن هستیم، ابراز کرد: ممکن است گاهی اختلافات فکری وجود داشته باشد، اما نباید این اختلافات به مصلحت کشور آسیب بزند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha